#laatjeuitdagen
avontuurindestad.nl

Doe mee met de Pumpkin challenge

We hadden jullie graag laten griezelen in ons Haunted House, maar helaas kan dat vanwege Corona niet doorgaan. Wel hebben we iets nieuws bedacht; “De Pumpkin challenge”.

Vul onderstaand formulier in en je krijgt van ons een pompoen (we komen deze langsbrengen en houden ons hierbij vanzelfsprekend aan de Corona maatregelen). Bewerk dan deze pompoen tot je mooiste creatie ever! Snij de pompoen uit, beschilder hem, voeg mooie extra dingen toe aan je pompoen en win deze challenge!

Post hiervan een foto en zet deze op je eigen Instagram of Facebook (mag ook die van je ouders zijn natuurlijk!). Bij deze post tag je @avontuurindestad.nl en @scouting_tb en gebruik je de hashtags #avontuurindestad #laatjeuitdagen en #pumpkinchallenge.

Een professionele Pumpkin challenge jury kiest op 12 november de gelukkige winnaar. Je krijgt een super mooie prijs van ons!

Update 3-11-2020: de inschrijving voor de pumpkin challenge is helaas gesloten!

De Pumpkin challenge word je aangeboden door de Scouting Titus Brandsma in Oldenzaal