#laatjeuitdagen
avontuurindestad.nl

HAUNTED HOUSE
Zaterdag 28 oktober is het zover. Het Titus Brandsma scoutinggebouw wordt weer omgetoverd tot het jaarlijkse Haunted House! Een spookhuis vol levensechte griezels en spannende verhalen… durf jij het ook aan??

De echte durfals zijn vanaf 19:00 welkom bij ons aan de Potskampstraat nummer 5 om een kijkje te nemen in ons ‘Haunted Motel’. Om 21:00 zullen de deuren weer sluiten, dus zorg dat je de uitgang voor die tijd hebt gevonden.

De entree van ons spookhuis is gratis, dus neem al je vriendjes/vriendinnetjes/broertjes/zusjes mee. Ook diegenen die wat angstiger zijn aangelegd zijn van harte welkom om bij ons een kopje koffie, thee of fris te halen.
Zijn wij jou ook de 28e? Tot dan!

Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op via Instagram of Facebook of mail naar promotie@scoutingtitusbrandsma.nl.

Wil je meer weten over de Scouting Titus Brandsma, klik dan hier.

#laatjeuitdagen
avontuurindestad.nl

Avontuurindestad.nl is een initiatief van de Scouting Titus Brandsma in Oldenzaal