HAUNTED HOUSE

Het circus uit je ergste nachtmerrie!

Hooggeëerd publiek, dames en heren, jongens en meisjes,

Scouting Titus Brandsma presenteert ‘Het circus uit je ergste nachtmerrie’!

Op zaterdag 30 oktober organiseert de Scouting Titus Brandsma weer een Haunted House om te griezelen tijdens Halloween. Dit keer helemaal in het thema: circus. Het gebouw aan de Potskampstraat wordt omgetoverd tot een circustent vol enge dingen. Een route die je moet lopen waarbij je niet ontkomt aan het circus uit je ergste nachtmerrie.

Het circus neemt ook een markt mee waar je voor een klein bedrag ook een gruwelijk hapje of duivels drankje kunt nuttigen. Munten zijn hiervoor te koop voor maar € 0,50 per stuk. Het Haunted House zelf is geheel gratis, dus wat houdt jou nog tegen?

Het hele spektakel gaat plaatsvinden op zaterdagavond 30 oktober. Om 19:00 openen de deuren van de circustent en om 21:00 sluiten de deuren weer. Zorg ervoor dat je tussen die tijd de enge route hebt gelopen.

Het Haunted House is geschikt voor de leeftijd 6 jaar t/m 15 jaar, dus zeker kidsproof!

Kom jij ook griezelen op zaterdag 30 oktober?

Heb je een vraag?
Vul onderstaand formulier dan in en wij reageren zo snel mogelijk!